Copyright: Fotograf Alex Dmitrović
“VIDIMO SE SVAKOG DANA, VEĆ 25 GODINA”
ORANGE STUDIO
STRATEŠKI PARTNER
Kreirano: May 13, 2019
Pre par nedelja, na ulicama Beograda je osvanula kampanja za imaginarne proizvode koji rešavaju još imaginarnije probleme na šaljiv i optimističan način. Kampanja obeležava 25 godina postojanja firme Alma Quattro i realizovana je u saradnji sa Orange Studiom koji je sa nama podelio kako je došao do kreativnog rešenja za kampanju, kao i svoje mišljenje o značaju dugoročnih partnerstava u današnjem svetu.
#1 Kako ste došli do koncepta i kreativnog rešenja za ovu kampanju?
Kada smo dobili zadatak da osmislimo kampanju kojom Alma Quattro proslavlja 25 godina rada, znali smo da ponovo moramo da primenimo prepoznatljiv stil Orange studija, koji počiva na slobodi i hrabrosti u kreativnoj komunikaciji.
Dobro poznajući klijenta, partnera sa kojim imamo dugogodišnju uspešnu saradnju, ali i samu prirodu spoljnjeg oglašavanja, hteli smo da kreiramo nešto što će svi primetiti, ali i nešto što će na najbolji način predstaviti Almu Quattro. Kako se radi o kompaniji koja je dostupna, inovativna, ljubazna, sa izraženom empatijom, preduzetničkog duha, pouzdan partner koji neguje i prepoznaje prave vrednosti, rešili smo da napravimo kampanju za nepostojeće proizvode koji u svima bude pozitivna osećanja, osmehe i sećanje na dobra vremena.
Rešenja smo osmislili tako da:
- Upotrebom #vidimoseizaćoška nedvosmisleno ukazujemo da se iza svakog ćoška nalazi upravo još jedan medij Alme Quattro (citylight, bilbord, scroll, reklamni stub ili bigboard).
- Izmišljeni proizvodi su duhoviti, zanimljivi, neobični, neočekivani i u nama bude neka lepa i optimistična sećanja. Ideja je potekla od činjenice da je Alma Quattro tu sa nama već 25 godina, i da se preko njenih formata predstavljaju različiti proizvodi i ulsuge potrošačima. Konceptualno, 25 proizvoda za 25 godina.
- Kao ključnu poruku u komunikaciji smo definisali: “VIDIMO SE SVAKOG DANA, već 25 godina. Alma Quattro.”
Cela godina će bti u duhu pozitivihih misli i optimizma, koji su današnjem društvu preko potrebni.
#2 Kako biste objasnili značaj dugoročnih partnerstava u današnjoj promenljivoj poslovnoj klimi?
Promenljiva poslovna klima nije jedini problem. Bavimo se advertajzing industrijom, koja pored kontinuelno promenjivih uslova na tržištu, veoma zavisi i od konstantnih inovacija, pre svega na planu kanala komunikacija i tehnologije, uopšte. Zato je veoma važno imati stabilne partnere na duže staze. I to ne bilo kakve, već one koji su svesni sveta koji se konstantno menja i koji su spremni da se neprestano prilagođavaju. Inovacije kojima Alma Quattro non stop unapređuje ponudu su naši osnovni alati u biznisu kojim se bavimo.
U tom smislu, partnerstvo sa kompanijom Alma Quattro predstavlja jednu od onih saradnji bez kojih nikada ne bismo mogli da budemo ono što jesmo.
Zanima te još? Nastavi da čitaš...