Nov 27, 2019
Pregled projekta
-
SA OSTVARENIM REZULTATIMA
-
OD GLAVNE POŠTE DO MARSA - analiza projekta AQ25
Povodom 25. rođendana, kompanija je tokom prethodnih 10 meseci napravila radikalan iskorak u odnosu na dosadašnji način komuniciranja sa javnošću.
Nov 20, 2019
SANJA PEŠIĆ
-
GENERALNA DIREKTORKA
-
BITI ŽENA MEĐU LJUDIMA
U spektakularnom maniru, kako dolikuje veličini i snazi kompanije koju smo gradili tokom četvrt veka, zaokružili smo dvadesetpetogodišnji ciklus postojanja i rada.
Nov 13, 2019
KOSANČE DIMITRIJEVIĆ
-
SERIJAL NASTANAK AQ : DEO 3
-
OVAKO ILI NIKAKO
Sedamnaestog oktobra 1991. godine, u APR-u je registrovana firma pod nazivom Euro Quattro. Euro Quattro je osnovan kao srpska firma sa ciljem da 1994. godine pokrene industriju spoljnjeg oglašavanja u Srbiji. Narator ove priče je Kosanče Dimitrijević, generalni direktor Alme Quattro u periodu od 1995. do 2016. godine.
Nov 6, 2019
KOSANČE DIMITRIJEVIĆ
-
SERIJAL NASTANAK AQ : DEO 2
-
ZAŠTO SE TAJ BROJ TELEFONA NEĆE SAM OKRENUTI
Sedamnaestog oktobra 1991. godine, u APR-u je registrovana firma pod nazivom Euro Quattro. Euro Quattro je osnovan kao srpska firma sa ciljem da 1994. godine pokrene industriju spoljnjeg oglašavanja u Srbiji. Narator ove priče je Kosanče Dimitrijević, generalni direktor Alme Quattro u periodu od 1995. do 2016. godine.
Oct 30, 2019
ARHIV ALME QUATTRO
-
SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 13
-
PROSTO DA POCRVENIŠ
Kao u talasima, u određenim periodima, povede se polemika o kvalitetu i sadržaju oglasnih poruka koje “krase” bilborde. Neretko, potegne se i pitanje etičnosti i dođe do zaključka: “kako je ranije bilo bolje” i “kako takva ideja samo modernim stručnjacima može da padne na pamet”. Da li je zaista tako? U arhivi AQ smo pronašli materijalne dokaze o oglasnim porukama koje su “žarile i palile” u prethodne dve decenije. Zaključak donesite sami.
Oct 27, 2019
KOSANČE DIMITRIJEVIĆ
-
SERIJAL NASTANAK AQ : DEO 1
-
PRAPOČETAK
Sedamnaestog oktobra 1991. godine, registrovana je firma pod nazivom Euro Quattro. Euro Quattro je osnovan kao srpska firma sa ciljem da 1994. godine pokrene industriju spoljnjeg oglašavanja u Srbiji. Narator ove priče je Kosanče Dimitrijević, generalni direktor Alme Quattro u periodu od 1995. do 2016. godine.
Oct 23, 2019
ARHIV ALME QUATTRO
-
SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 12
-
KAKO BANKA PIPA PULS
Novac. Pokretač ekonomije ili izvor svih problema, zavisi od perspektive. Postoji biznis kom je raspolaganje tuđim novcem posao, a to je bankarski. Bankarski sektor je pored maloprodaje i telekomunikacione industrije doživeo bum posle 5. oktobra 2000. godine. Ako posmatramo i analiziramo oglasne poruke kroz vreme možemo ispratiti i makroekonomsku situaciju u zemlji. Banke su uvek imale sluha za to šta u tom momentu najbolje može da se plasira.
Oct 16, 2019
ARHIV ALME QUATTRO
-
SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 11
-
OOH U MALOPRODAJI
Kada su se pojavili novi maloprodajni lanci, konkurenti poznatom C Marketu i Pekabeti, OOH u Srbiji je otvorio jedno novo poglavlje, oglašavanje unutar zatvorenih sistema.
Oct 9, 2019
ORANGE STUDIO
-
STRATEŠKI PARTNER
-
SLIČAN SE SLIČNOM RADUJE
Saradnja Orange Studia i Alme Quattro ulazi u treću deceniju. Povodom toga, napravili smo kratak osvrt na najznačajnije projekte koji su relevantni u oblasti kulture, umetnosti, kao i CSR. Cilj je na najreprezentativniji način predstaviti zajednički uspeh jednog dugoročnog partnerstva.
Oct 7, 2019
SANDRA DEJANOVIĆ
-
GLAVNA MENADŽERKA PRODAJE
-
BUDITE SAMI SVOJA PREPORUKA
Kada je pre 27 godina upisala Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu nije ni sanjala na kakvim će se sve poslovnim stazama naći. Mislila je da će je po završetku studija čekati siguran državni posao, pa tako do penzije... A volela je i muziku, pevala je u rok bendu „Igra duhova”. U medjuvremenu, shvatila je da je najviše zanima sfera marketinga i da u toj oblasti treba da pronađe sebe. I nije pogrešila. Danas je Sandra Dejanović uspešna poslovna žena, glavna menadzerka prodaje kompanije Alma Quattro.
Oct 2, 2019
ARHIV ALME QUATTRO
-
SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 10
-
“INOVIRAJ ILI UMRI!”
Izraz „Innovate“ koji je i kod nas prihvaćen i zaživeo na lokalnom tržištu spoljnog oglašavanja, predstavlja bilo kakvu vrstu inovacije koja odstupa od standardne prezentacije pano/poster, a koju klijent izvede u okviru svoje kampanje na nekolicini odabranih prestižnih lokacija.
Sep 30, 2019
TAMARA MIKŠIN
-
MENADŽERKA PRODAJE
-
REKLAMA ZBOG KOJE SU ŽENE NA AERODROMU PLAKALE
Tamara radi od svoje 22. godine, prvo u predstavništvu Reemtsma (za neke od poznatih brendova cigareta), potom kod nas. Ona je i kreator “čaršava” koji su neko vreme služili kao indikatori uspeha prodaje kompanije, dok Alma nije postavila sistem sa programima koji to rade umesto nas. Skoro 20 godina kasnije, Tamara je mama troje divne dece i fenomenalan menadžer prodaje.