Oct 16, 2019

ARHIV ALME QUATTRO

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 11

-

OOH U MALOPRODAJI

Kada su se pojavili novi maloprodajni lanci, konkurenti poznatom C Marketu i Pekabeti, OOH u Srbiji je otvorio jedno novo poglavlje, oglašavanje unutar zatvorenih sistema.

Oct 9, 2019

ORANGE STUDIO

-

STRATEŠKI PARTNER

-

SLIČAN SE SLIČNOM RADUJE

Saradnja Orange Studia i Alme Quattro ulazi u treću deceniju. Povodom toga, napravili smo kratak osvrt na najznačajnije projekte koji su relevantni u oblasti kulture, umetnosti, kao i CSR. Cilj je na najreprezentativniji način predstaviti zajednički uspeh jednog dugoročnog partnerstva.

Oct 7, 2019

SANDRA DEJANOVIĆ

-

GLAVNA MENADŽERKA PRODAJE

-

BUDITE SAMI SVOJA PREPORUKA

Kada je pre 27 godina upisala Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu nije ni sanjala na kakvim će se sve poslovnim stazama naći. Mislila je da će je po završetku studija čekati siguran državni posao, pa tako do penzije... A volela je i muziku, pevala je u rok bendu „Igra duhova”. U medjuvremenu, shvatila je da je najviše zanima sfera marketinga i da u toj oblasti treba da pronađe sebe. I nije pogrešila. Danas je Sandra Dejanović uspešna poslovna žena, glavna menadzerka prodaje kompanije Alma Quattro.

Oct 2, 2019

ARHIV ALME QUATTRO

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 10

-

“INOVIRAJ ILI UMRI!”

Izraz „Innovate“ koji je i kod nas prihvaćen i zaživeo na lokalnom tržištu spoljnog oglašavanja, predstavlja bilo kakvu vrstu inovacije koja odstupa od standardne prezentacije pano/poster, a koju klijent izvede u okviru svoje kampanje na nekolicini odabranih prestižnih lokacija.

Sep 30, 2019

TAMARA MIKŠIN

-

MENADŽERKA PRODAJE

-

REKLAMA ZBOG KOJE SU ŽENE NA AERODROMU PLAKALE

Tamara radi od svoje 22. godine, prvo u predstavništvu Reemtsma (za neke od poznatih brendova cigareta), potom kod nas. Ona je i kreator “čaršava” koji su neko vreme služili kao indikatori uspeha prodaje kompanije, dok Alma nije postavila sistem sa programima koji to rade umesto nas. Skoro 20 godina kasnije, Tamara je mama troje divne dece i fenomenalan menadžer prodaje.

Sep 25, 2019

ARHIV ALME QUATTRO

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 9

-

KLEMPAVI BILBORDI

Prva innovate rešenja su bila ekstenzije bilborda koje su “iskakala” iz očekivanog okvira od ovog medija, bukvalno i metaforički. Jedan od prvih klijenata koji se odlučio na ovakvu inovaciju je bio jedan mobilni provajder…

Sep 23, 2019

TATJANA ŽIŽIĆ

-

MEDIJSKI PLANER

-

SVAKI REKLAMNI PANO IMA SVOG KUPCA

Tanja je pre 17 godina svoj nadimak dobila od kolega. Prozvali smo je „Nemica”, pre svega zbog organizacije i odgovornosti u poslovanju. Kada uz ove osobine dodamo preduzimljivost i kreativnost koju poseduje, dobijamo pravog medijskog planera. Za nju je kreiranje kampanje svaki put kao novo putovanje, novi izazov.

Sep 18, 2019

ARHIV ALME QUATTRO

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 8

-

BORBA ZA DŽEZVE

Tržište kafe, posle višedecenijskog monopola C kafe (koja je postala sinonim za proizvod, poput žileta), postalo je otvoreno.

Sep 16, 2019

ANJA TOMIĆ

-

MENADŽERKA PRODAJE I NLP INTERNACIONALNI TRENER i KOUČ

-

NE POSTOJI TEŽAK KLIJENT KADA POSTOJI ŽELJA DA SE PRILAGODIMO I RAZUMEMO

Naša Anja je sa nama već 6 punih godina. Kroz zaista impresivan broj interesovanja provlači se jedna nit, a to je njena strast prema edukaciji i razumevanju ljudskih potreba. Zato je svoje mesto pronašla kao menadžer prodaje u našoj kompaniji.

Sep 11, 2019

ARHIV ALME QUATTRO

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 7

-

DOBRODOŠLI U EL DORADO: OOH 90-IH

Press clipping i arhiv fotografija Alme Quattro zajedno pokrivaju turbulentan period od 1994. godine u kom je došlo do ubrzane ekspanzije i razvoja spoljnjog oglašavanja u našoj zemlji. Kroz prizmu fotografija, informacija od zaposlenih i isečaka iz novina, rekonstruisaćemo pregled razvoja oglasne poruke i samog medija uz promene na tržištu, regulative i druge uslove koji su usmeravali razvoj ovog medija.

Sep 4, 2019

ARHIV ALME QUATTRO

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 6

-

(STVARNOST) KROZ RAM BILBORDA

Pre no što napravimo skok iz SFRJ u SRJ i poslednju deceniju prošlog veka, važno je da postavimo i razumemo okvir u kome dolazi do bilbordizacije Beograda u tom turbulentnom periodu.

Aug 28, 2019

DEJAN MRĐA

-

MEDIJA PLANER

-

MOJ KLIJENT JE MOJ PRIJATELJ

“Jack of all trades” je najjednostavniji način da sažmemo našeg Mrđu. Skoro 20 godina radi u spoljnjem oglašavanju i “obrnuo je igricu” i napredovao od vodje plakatera do medija planera.
close