Sep 18, 2019

ARHIV ALME QUATTRO

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 8

-

BORBA ZA DŽEZVE

Tržište kafe, posle višedecenijskog monopola C kafe (koja je postala sinonim za proizvod, poput žileta), postalo je otvoreno.

Sep 16, 2019

ANJA TOMIĆ

-

MENADŽERKA PRODAJE I NLP INTERNACIONALNI TRENER i KOUČ

-

NE POSTOJI TEŽAK KLIJENT KADA POSTOJI ŽELJA DA SE PRILAGODIMO I RAZUMEMO

Naša Anja je sa nama već 6 punih godina. Kroz zaista impresivan broj interesovanja provlači se jedna nit, a to je njena strast prema edukaciji i razumevanju ljudskih potreba. Zato je svoje mesto pronašla kao menadžer prodaje u našoj kompaniji.

Sep 11, 2019

ARHIV ALME QUATTRO

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 7

-

DOBRODOŠLI U EL DORADO: OOH 90-IH

Press clipping i arhiv fotografija Alme Quattro zajedno pokrivaju turbulentan period od 1994. godine u kom je došlo do ubrzane ekspanzije i razvoja spoljnjog oglašavanja u našoj zemlji. Kroz prizmu fotografija, informacija od zaposlenih i isečaka iz novina, rekonstruisaćemo pregled razvoja oglasne poruke i samog medija uz promene na tržištu, regulative i druge uslove koji su usmeravali razvoj ovog medija.

Sep 4, 2019

ARHIV ALME QUATTRO

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 6

-

(STVARNOST) KROZ RAM BILBORDA

Pre no što napravimo skok iz SFRJ u SRJ i poslednju deceniju prošlog veka, važno je da postavimo i razumemo okvir u kome dolazi do bilbordizacije Beograda u tom turbulentnom periodu.

Aug 28, 2019

DEJAN MRĐA

-

MEDIJA PLANER

-

MOJ KLIJENT JE MOJ PRIJATELJ

“Jack of all trades” je najjednostavniji način da sažmemo našeg Mrđu. Skoro 20 godina radi u spoljnjem oglašavanju i “obrnuo je igricu” i napredovao od vodje plakatera do medija planera.

Aug 21, 2019

VIŠNJA ZEČEVIĆ

-

MENADŽERKA PRODUKCIJE

-

NOSILAC CRNOG POJASA U ŠTAMPI

Višnja je naša mađioničarka produkcije sa dugogodišnjim radnim iskustvom u štampi velikih formata i crnim karate pojasom. Sa istom preciznošću koju koristi u sportu, pristupa radnom zadatku kako bi idejna rešenja naših klijenata bila preslikana i odštampana u skladu sa našim standardima kvaliteta.

Aug 14, 2019

BEOGRAD

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 5

-

PRVI ZNACI KONZUMERIZMA

Razvoj televizije i radija dovodi do formiranja prvih marketinških agencija koje su bile, prvo pod okriljem izdavačkih kuća i štampanih medija, da bi se krajem ovog perioda osamostalile. Iz ove perspektive, jasno da su sve već u tom periodu pojavile prve, stidljive, naznake konzumerizma.

Aug 7, 2019

BEOGRAD

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 4

-

FUDBAL FIĆAMA

Posle Drugog svetskog rata, sa drastičnom promenom društvenog uređenja menja se i lični opis prestonice zemlje. Između ostalog, propaganda postaje osnovni mehanizam komunikacije sa ljudima, prvo politički, a kasnije i komercijalno sa rastom i razvojem industrije širom zemlje.

Jul 31, 2019

BEOGRAD

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 3

-

ODSJAJ REKLAME U TERAZIJSKOJ FONTANI

Kaldrmisane ulice Beograda na kapiji XX veka nisu ni razmišljale o spoljnjem oglašavanju, što ne znači da ono nije postojalo u svom rudimentarnom obliku.

Jul 24, 2019

BEOGRAD

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 2

-

POSTER ZA TESLU

Urbana legenda kaže da je najstariji OOH oglas na svetu, kineski oglas za trgovačku radnju, uklesan na kamenoj ploči.

Jul 17, 2019

BEOGRAD

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 1

-

REKLAMA U DOBA KRALJEVA ČOKOLADE

Spoljno oglašavanje kao najstariji oblik advertajzinga na svetu nije imalo linearan razvoj.

Jul 10, 2019

BOJANA NOVAKOVIĆ

-

DIREKTORKA PRODAJE

-

PUTEM NEPOGREŠIVE ŽENSKE INTUICIJE

Nakon što je primljena da radi u prodaji, Bojana je započela svoju karijeru u Almi neglamuroznim zadatkom lepljenja AQ nalepnica na poklone. Put kojim je od, po njenim rečima, “Katice za sve” napredovala do direktorke prodaje kompanije je pouka za svakog nestrpljivog mladog čoveka na početku svoje karijere.
close