Sep 25, 2019

ARHIV ALME QUATTRO

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 9

-

KLEMPAVI BILBORDI

Prva innovate rešenja su bila ekstenzije bilborda koje su “iskakala” iz očekivanog okvira od ovog medija, bukvalno i metaforički. Jedan od prvih klijenata koji se odlučio na ovakvu inovaciju je bio jedan mobilni provajder…

Sep 23, 2019

TATJANA ŽIŽIĆ

-

MEDIJSKI PLANER

-

SVAKI REKLAMNI PANO IMA SVOG KUPCA

Tanja je pre 17 godina svoj nadimak dobila od kolega. Prozvali smo je „Nemica”, pre svega zbog organizacije i odgovornosti u poslovanju. Kada uz ove osobine dodamo preduzimljivost i kreativnost koju poseduje, dobijamo pravog medijskog planera. Za nju je kreiranje kampanje svaki put kao novo putovanje, novi izazov.

Sep 18, 2019

ARHIV ALME QUATTRO

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 8

-

BORBA ZA DŽEZVE

Tržište kafe, posle višedecenijskog monopola C kafe (koja je postala sinonim za proizvod, poput žileta), postalo je otvoreno.

Sep 16, 2019

ANJA TOMIĆ

-

MENADŽERKA PRODAJE I NLP INTERNACIONALNI TRENER i KOUČ

-

NE POSTOJI TEŽAK KLIJENT KADA POSTOJI ŽELJA DA SE PRILAGODIMO I RAZUMEMO

Naša Anja je sa nama već 6 punih godina. Kroz zaista impresivan broj interesovanja provlači se jedna nit, a to je njena strast prema edukaciji i razumevanju ljudskih potreba. Zato je svoje mesto pronašla kao menadžer prodaje u našoj kompaniji.

Sep 11, 2019

ARHIV ALME QUATTRO

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 7

-

DOBRODOŠLI U EL DORADO: OOH 90-IH

Press clipping i arhiv fotografija Alme Quattro zajedno pokrivaju turbulentan period od 1994. godine u kom je došlo do ubrzane ekspanzije i razvoja spoljnjog oglašavanja u našoj zemlji. Kroz prizmu fotografija, informacija od zaposlenih i isečaka iz novina, rekonstruisaćemo pregled razvoja oglasne poruke i samog medija uz promene na tržištu, regulative i druge uslove koji su usmeravali razvoj ovog medija.

Sep 4, 2019

ARHIV ALME QUATTRO

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 6

-

(STVARNOST) KROZ RAM BILBORDA

Pre no što napravimo skok iz SFRJ u SRJ i poslednju deceniju prošlog veka, važno je da postavimo i razumemo okvir u kome dolazi do bilbordizacije Beograda u tom turbulentnom periodu.

Aug 28, 2019

DEJAN MRĐA

-

MEDIJA PLANER

-

MOJ KLIJENT JE MOJ PRIJATELJ

“Jack of all trades” je najjednostavniji način da sažmemo našeg Mrđu. Skoro 20 godina radi u spoljnjem oglašavanju i “obrnuo je igricu” i napredovao od vodje plakatera do medija planera.

Aug 21, 2019

VIŠNJA ZEČEVIĆ

-

MENADŽERKA PRODUKCIJE

-

NOSILAC CRNOG POJASA U ŠTAMPI

Višnja je naša mađioničarka produkcije sa dugogodišnjim radnim iskustvom u štampi velikih formata i crnim karate pojasom. Sa istom preciznošću koju koristi u sportu, pristupa radnom zadatku kako bi idejna rešenja naših klijenata bila preslikana i odštampana u skladu sa našim standardima kvaliteta.

Aug 14, 2019

BEOGRAD

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 5

-

PRVI ZNACI KONZUMERIZMA

Razvoj televizije i radija dovodi do formiranja prvih marketinških agencija koje su bile, prvo pod okriljem izdavačkih kuća i štampanih medija, da bi se krajem ovog perioda osamostalile. Iz ove perspektive, jasno da su sve već u tom periodu pojavile prve, stidljive, naznake konzumerizma.

Aug 7, 2019

BEOGRAD

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 4

-

FUDBAL FIĆAMA

Posle Drugog svetskog rata, sa drastičnom promenom društvenog uređenja menja se i lični opis prestonice zemlje. Između ostalog, propaganda postaje osnovni mehanizam komunikacije sa ljudima, prvo politički, a kasnije i komercijalno sa rastom i razvojem industrije širom zemlje.

Jul 31, 2019

BEOGRAD

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 3

-

ODSJAJ REKLAME U TERAZIJSKOJ FONTANI

Kaldrmisane ulice Beograda na kapiji XX veka nisu ni razmišljale o spoljnjem oglašavanju, što ne znači da ono nije postojalo u svom rudimentarnom obliku.

Jul 24, 2019

BEOGRAD

-

SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 2

-

POSTER ZA TESLU

Urbana legenda kaže da je najstariji OOH oglas na svetu, kineski oglas za trgovačku radnju, uklesan na kamenoj ploči.
close