Sep 25, 2019
ARHIV ALME QUATTRO
-
SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 9
-
KLEMPAVI BILBORDI
Prva innovate rešenja su bila ekstenzije bilborda koje su “iskakala” iz očekivanog okvira od ovog medija, bukvalno i metaforički. Jedan od prvih klijenata koji se odlučio na ovakvu inovaciju je bio jedan mobilni provajder…
Sep 23, 2019
TATJANA ŽIŽIĆ
-
MEDIJSKI PLANER
-
SVAKI REKLAMNI PANO IMA SVOG KUPCA
Tanja je pre 17 godina svoj nadimak dobila od kolega. Prozvali smo je „Nemica”, pre svega zbog organizacije i odgovornosti u poslovanju. Kada uz ove osobine dodamo preduzimljivost i kreativnost koju poseduje, dobijamo pravog medijskog planera. Za nju je kreiranje kampanje svaki put kao novo putovanje, novi izazov.
Sep 18, 2019
ARHIV ALME QUATTRO
-
SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 8
-
BORBA ZA DŽEZVE
Tržište kafe, posle višedecenijskog monopola C kafe (koja je postala sinonim za proizvod, poput žileta), postalo je otvoreno.
Sep 16, 2019
ANJA TOMIĆ
-
MENADŽERKA PRODAJE I NLP INTERNACIONALNI TRENER i KOUČ
-
NE POSTOJI TEŽAK KLIJENT KADA POSTOJI ŽELJA DA SE PRILAGODIMO I RAZUMEMO
Naša Anja je sa nama već 6 punih godina. Kroz zaista impresivan broj interesovanja provlači se jedna nit, a to je njena strast prema edukaciji i razumevanju ljudskih potreba. Zato je svoje mesto pronašla kao menadžer prodaje u našoj kompaniji.
Sep 11, 2019
ARHIV ALME QUATTRO
-
SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 7
-
DOBRODOŠLI U EL DORADO: OOH 90-IH
Press clipping i arhiv fotografija Alme Quattro zajedno pokrivaju turbulentan period od 1994. godine u kom je došlo do ubrzane ekspanzije i razvoja spoljnjog oglašavanja u našoj zemlji. Kroz prizmu fotografija, informacija od zaposlenih i isečaka iz novina, rekonstruisaćemo pregled razvoja oglasne poruke i samog medija uz promene na tržištu, regulative i druge uslove koji su usmeravali razvoj ovog medija.
Sep 4, 2019
ARHIV ALME QUATTRO
-
SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 6
-
(STVARNOST) KROZ RAM BILBORDA
Pre no što napravimo skok iz SFRJ u SRJ i poslednju deceniju prošlog veka, važno je da postavimo i razumemo okvir u kome dolazi do bilbordizacije Beograda u tom turbulentnom periodu.
Aug 28, 2019
DEJAN MRĐA
-
MEDIJA PLANER
-
MOJ KLIJENT JE MOJ PRIJATELJ
“Jack of all trades” je najjednostavniji način da sažmemo našeg Mrđu. Skoro 20 godina radi u spoljnjem oglašavanju i “obrnuo je igricu” i napredovao od vodje plakatera do medija planera.
Aug 21, 2019
VIŠNJA ZEČEVIĆ
-
MENADŽERKA PRODUKCIJE
-
NOSILAC CRNOG POJASA U ŠTAMPI
Višnja je naša mađioničarka produkcije sa dugogodišnjim radnim iskustvom u štampi velikih formata i crnim karate pojasom. Sa istom preciznošću koju koristi u sportu, pristupa radnom zadatku kako bi idejna rešenja naših klijenata bila preslikana i odštampana u skladu sa našim standardima kvaliteta.
Aug 14, 2019
BEOGRAD
-
SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 5
-
PRVI ZNACI KONZUMERIZMA
Razvoj televizije i radija dovodi do formiranja prvih marketinških agencija koje su bile, prvo pod okriljem izdavačkih kuća i štampanih medija, da bi se krajem ovog perioda osamostalile. Iz ove perspektive, jasno da su sve već u tom periodu pojavile prve, stidljive, naznake konzumerizma.
Aug 7, 2019
BEOGRAD
-
SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 4
-
FUDBAL FIĆAMA
Posle Drugog svetskog rata, sa drastičnom promenom društvenog uređenja menja se i lični opis prestonice zemlje. Između ostalog, propaganda postaje osnovni mehanizam komunikacije sa ljudima, prvo politički, a kasnije i komercijalno sa rastom i razvojem industrije širom zemlje.
Jul 31, 2019
BEOGRAD
-
SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 3
-
ODSJAJ REKLAME U TERAZIJSKOJ FONTANI
Kaldrmisane ulice Beograda na kapiji XX veka nisu ni razmišljale o spoljnjem oglašavanju, što ne znači da ono nije postojalo u svom rudimentarnom obliku.
Jul 24, 2019
BEOGRAD
-
SERIJAL RAZVOJ OOH-A U SRBIJI: DEO 2
-
POSTER ZA TESLU
Urbana legenda kaže da je najstariji OOH oglas na svetu, kineski oglas za trgovačku radnju, uklesan na kamenoj ploči.