Copyright: Fotografisao Nebojša Babić






ALMA ZNAČI DUŠA


NATAŠA VUKOVIĆ


MENADŽERKA ZA KOMUNIKACIJE


Kreirano: Jun 12, 2019

Nataša je sa nama skoro 13 godina, uvek u komunikacijama, na neki način. Od jeseni 2017. godine brine se kao glas Alme Quattro o njenom imidžu u javnosti.



 

1. SVE JE POVEZANO

 

U Almi Quattro radim nepunih trinaest godina, tačnije od momenta kada je došlo do spajanja sa firmom International Metropolis Media. Takve situacije su obično napete i stresne, ali ovog puta nije bilo tako.

U kratkom periodu smo se svi uklopili i postali jedan kolektiv, jedna „Alma“.

U Almi sam radila u sektoru prodaje do pre godinu i po dana, kada sam postavljena na mesto menadžera za komunikacije. Prodaja je sama po sebi bila dinamična i izazovna, a dobra komunikacija je ključ uspeha.

Sve je povezano: dobra komunikacija stvara dobre međuljudske odnose, a to doprinosi boljem radu i dobrim rezultatima.

Pre „Alme Quattro“ radila sam u kompanijama kao što su „Metal coop“, „Farman“, Furnifloor“, „Nitea“. Poslovi sekretarice i rada u sektoru prodaje su mi omogućili da upoznam ljude iz različitih oblasti poslovanja.

Naša startna pozicija nije važna, već šta smo kroz ta iskustva naučili.

Sa nekima od njih sam nastavila saradnju i kasnije kroz rad u „Metropolisu“ i kasnije u „Almi“.

Zaista je sjajan osećaj kada ljude poznajete i nastavljate da sarađujete godinama, bez obzira u kojoj branši se nalazite. Tokom godina stekla sam odlične saradnike, a moram da priznam da su neki od njih postali i moji najbolji prijatelji. I svi smo međusobno povezani. Poznajemo se, sarađujemo, družimo se, pomažemo, a za to je naravno „kriva“ dobra komunikacija.

Koliko je svet mali i život nepredvidiv, govori i činjenica da sam sa Gordanom Jovanović (našom direktorkom opštih poslova i administracije) sedela u istom redu školskih klupa u srednjoj školi. 

 

AQ novogodišnja žurka decembar 2018. godine. Gordana Jovanović i Nataša Vuković.

 

2. KOMUNIKACIJA U „AQ“

 

Alma Quattro je najveći OOH provajder na teritoriji Srbiji i deo švajcarske APG SGA grupacije. Naše okruženje je dinamično, tako da i mi neprestano unapređujemo naše poslovanje.

Iako je digital u velikom porastu u poslednjih nekoliko godina, spoljno oglašavanje je i dalje izuzezno popularno.

Razlog tome je što društvo u kome živimo postaje sve mobilnije, a naše medije ne možete da ne primetite, bez obzira da li se vozite automobilom, čekate gradski prevoz ili jednostavno, šetate gradom.

I tako već 25 godina...

 

Fotografisao Alex Dmitrović (kampanja povodom 25 godina Alme Quattro).

 

U „Almi“ sam naučila koliko je važna fleksibilnost i dobro razumevanje našeg okruženja. U tome mi je naročito pomogla NLP edukacija kojoj smo zajedno kao kolektiv prisustvovali. Bio je to odličan način da bolje upoznam svoje kolege i shvatim koliko smo svi različiti i jedinstveni, a opet kad je to potrebno, funkionišemo kao jedan.

I kad nastane neki problem usled nepredviđenih okolnosti (prekinuti kablovi električne struje ili izmeštanje medija usled rekonstrukcije ulica baš pred postavljanje innovate-a), rešava se u najkraćem mogućem roku i pronalaze najbolja rešenja, kako bi klijenti imali kampanju koju su planirali i želeli.

Kao menadžer za komunikaciju bavim se unutrašnjom i spoljnom komunikacijom, objavljivanjem sadržaja na sajtu kompanije, društvenim mrežama, portalima i časopisima.

Kako je AQ društveno odgovorna kompanija, vodim računa i o neprofitnim kampanjama. U zavisnosti od raspoloživih kapacitita na mreži, podržavamo razne neprofitne grupe i insitucije, kao i humanitarne koncerte, festivale, edukativne konferencije, izložbe, studentske projekte, sportska udruženja i utakmice.

Dobročinstvo je oduvek bilo važan deo naše tradicije, a na ovaj način i mi podržavamo i promovišemo društvene vrednosti.

 

3. VEĆINA ZAPOSLENIH RADI GODINAMA U AQ

 

Zajednički rad i druženje su doveli do stvaranja divnih prijateljstava, kumstva, a i jednog braka.

Kolege koje smo ispratili u vojsku su se nakon povratka sa vojne dužnosti vraćali Almi. Udavali smo i ženili koleginice i kolege, radovali se rađanju beba (očekujemo i nove), a troje kolega smo ispratili i u penziju. 

Zajedno proslavljamo rođendane, družimo se i podržavamo međusobno u ostvarivanju sopstvenih ideja i projekata. Naše novogodišnje žurke su postale tradicionalno mesto okupljanja i zaposlenih i klijenata. Posebno pamtimo novogodišnju maskenbalsku žurku iz 2010. godine, kao i tim bilding u Ivanjici.

 

AQ novogodišnja maskenbalska žurka, decembar 2010. godine. 

 

4. U STALNOJ POTRAZI ZA ZNANJEM

 

Kao mala želela sam da budem arheolog, kako bih mogla da putujem i istražujem nepoznate gradove i predele.

Na kraju sam završila ekonomiju, tj sa Ekonomskog fakulteta sam se prebacila na Višu Poslovnu školu. Naknadno sam završila i jednu godinu na nekadašnjem FABUS-u (Menadžment za finansijske usluge), u okviru EDUCONS Univerziteta.

Za sebe mogu da kažem da sam u stalnoj potrazi za znanjem. Volim da učim nove stvari i stičem znanja o stvarima koje me interesuju. Italijanski jezik je na primer jedna od njih. Zanimljivo je da sam godinama sarađivala sa italijanskim firmama bez znanja jezika. Počela sam da ga učim tek kada sam uplovila u svet marketinga. 

Jedno vreme sam se bavila plesom, koji obožavam i planiram da nastavim u skorije vreme.

 

5. PUTOVANJA, MOJA DUHOVNA HRANA

 

Putovanja su u pravom smislu te reči, moja duhovna hrana. Pokreću me, motivišu, inspirišu.

Putovanja menjaju, uče i oplemenjuju. Otvara vam se nešto novo i nepoznato. Počinjete da drugačije posmatrate svet oko sebe i da budete torelantniji prema drugima.

Na putovanjima upoznajete ljude različitih godina, obrazovanja, interesovanja. Sa svakog puta sam se vratila sa novim prijateljima, sa kojima održavam kontakt godinama.

Fantastičan je osećaj kada se povežete sa ljudima u nekom nepoznatom gradu ili u divljoj prirodi, a kasnije se organizujete i ponovo krećete zajedno u nove avanture. To su zaista nezaboravna iskustva i druženja. 

 

Hram Budinog zuba, Kendi, Šri Lanka, mart 2019. 

 

A koliko je svet mali, ili je Alma velika, govori i to da sam na portugalskoj turi slučajno srela kolegu Nešu koga smo neposredno pre puta ispratili u penziju!

 

6. "ŠTA ZNA ŽELJA ŠTA JE NEMOGUĆE"

 

Kao posledica moje velike želje i potrage za putovanjima, počela sam da pišem dnevnik, kako bih zabeležila svoje utiske i doživljaje.

Shvatila sam da to nije dovoljno i odlučila sam da pokrenem svoj blog o putovanjima.

Na blog me je podstaklo i to što sam pre nekoliko godina povremeno pisala za dva italijanska online portala o nekim destinacijama i dešavanjima u Beogradu. I eto primera kako je učenje italijanskog jezika pronašlo svoju praktičnu primenu.

Dugo sam razmišljala o tome, kako, na koji način, kome bi to bilo zanimljivo, a onda sam prelomila i pre godinu sam pokrenula svoj blog „Natania travel“.  

Blog zahteva veoma ozbiljan rad i posvećenost, iako tako ne izgleda na prvi pogled. To dobro znaju oni koji se bave blogovanjem, nije lako biti dobar copywriter ili pisac.

I naravno, potrebna su vam i određena znanja iz oblasti digitalnog marketinga, tako da dodatno učite sami, a i pomoć prijatelja je dragocena.

Ali, kad radite ono što volite, nije vam teško da provodite dane i noći istražujući istorijske i geografske podatke o destinacijama koje ste posetili, sređujute slike i pišete o svojim iskustvima i doživljajima. Polako radim na blogu, jer želim da bude zanimljiv, interesantan i da pruži dovoljno različitih informacija o raznim mestima i dešavanjima. 

 

Zanzibar, juni 2018. godine.

 

I naravno, želim da obiđem ceo svet.

Odavno imam listu omiljenih destinacija, spisak je dugačak jer je naša planeta jedno fenomenalno mesto! 

 


 

7. MI SMO „ALMA“

 

Mogu da kažem da svi zaposleni u „Almi Quattro“ daju svoj maksimum. Posao se završava, bez obzira na okolnosti i nepredviđene situacije.

Izrasli smo u kompaniju u kojoj vlada međusobno poštovanje i razumevanje. U tome je naša snaga i naša moć.

Inače „Alma“ na nekim stranim jezicima znači „duša“. Kao zaposleni smo ta „duša“ AQ kompanije, koja se trudi da naše okruženje učini boljim i lepšim mestom.

 

Fotografisao Alex Dmitrović (kampanja povodom 25 godina Alme Quattro)

 


Zanima te još? Nastavi da čitaš...