Copyright: Fotografisao Nebojša Babić






BILBORD JE ŽIVA STVAR


MILOŠ VASILIJEVIĆ


SALES OPERATIONS MANAGER


Kreirano: May 8, 2019

Miloš je počeo svoju karijeru u medijskom planiranju u trenutku u kom je njegova ekspanzija na srpskom tržištu bila najveća, a zatim je u potrazi za znanjem pratio put koji ga je pre 5 godina doveo do Alme Quattro. Zaslužan je za postavljanje megaborda koje vidite kada putujete do aerodroma.



 

1. OD MEDIJSKOG PLANIRANJA DO IZGRADNJE MEGABORDA

 

Iako sam po struci inženjer mašinstva, od početka svoje karijere sam bio u medijima. Moj prvi posao je bio medijsko planiranje u Publicisu 2001. godine. Radio sam na definisanju ciljnih grupa, razradi istih, pozicioniranju brendova kroz zakup svih vrsta medija itd.

Tada je u oblast medijskog planiranja dolazilo dosta mašinaca jer je posao veoma precizan i njegova logika je slična tehničkim naukama.

Bilo mi je potrebno svega par dana da uđem u štos. Zbog toga su neke kolege mislile da sam već imao iskustvo rada u branši. Razumeo sam šta koji medij donosi, njegovu vrednost, kako se planira, optimizuje, određuje ciljna grupa itd.

Tih godina je medijsko planiranje bilo u procvatu i bilo je puno šansi da se nauči nešto novo, a ja sam voleo sve da razumem i znam tako da mi je bilo interesantno.

Tokom 2003. godine mi se ukazala šansa da svoje učenje nastavim u Energoprojektu, baveći se svojom strukom. Bio sam zadužen za nabavku opreme za sva inostrana gradilišta, od šrafa do bagera. 

 

 

Iako sam zavoleo komunikacije, nedostajalo mi je to što se nisam bavio svojom strukom. Rado sam prihvatio priliku koja mi se ukazala.

Posle 2 godine, i dalje kao mlad inženjer, shvatio sam da su mi mogućnosti za napredak u toj kompaniji iscrpljene, i potražio sam nešto novo. Sledeće poglavlje je bilo proizvodnja saobraćajne signalizacije. Vodio sam taj posao 3 godine, proizvodnja i montaža saobraćajnih znakova, gde sam se upoznao sa digitalnom štampom , što mi je bilo vrlo koristilo u OOH-u.  

Znanje i usavršavanje uvek vodi ka nečemu, iako se uvek ne čini tako.

Osim posla koji sam pomenuo, a koji je često iziskivao i po 3 dana i noći odsustva od porodice, imao sam i sopstvenu kompaniju za računare koja je zahtevala podjednaku pažnju. Krajem 2007. godine sam se uželeo novih izazova i poglavlje IT preduzetništva je završeno.  

U proleće 2008. godine austrijski Megaboard je želeo da uđe na srpsko tržište spoljnjeg oglašavanja, i pozvao me da u njihovo ime otvorim firmu i postaram se da se megabordi postave na dobrim lokacijama.

 

 

Kao tehnički direktor napravio sam mrežu od 5 stubova za megaborde na mostu “Gazela”, pre skretanja za Sajam, na autoputu za Zagreb 1,5 km posle pumpe “Zmaj”, i na putu ka aerodromu, 3 megaborda. 

 

 

2. ALMA QUATTRO

 

Posle skoro 7 godina, Megaboard mreža je pripojena mreži Alme Quattro. Primopredaja dokumentacije je trajala mesec dana, i posle svakodnevnih dolazaka i sastanaka sa Sanjom Pešić, u julu 2014. godine sam postao deo kolektiva Alme Quattro, kao neko ko je bio zadužen za mrežu velikih formata.

Tokom ovih 5 godina rada, dobio sam  više novih aktivnosti.

Zadužen sam za sve aktivnosti koje je potrebno obaviti kako bi se jedna kampanja realizovala. Moj posao obuhvata konstantan obilazak cele mreže, tako da sam upoznat sa svime. Zato kažem da je to živa stvar, koja mora da se prati.

Između ostalog, to obuhvata vođenje štampe za sve formate, skoro 2 godine vodim i montažu svih medija. Poslednji dodatak je bila innovate mreža na kojoj sarađujem sa direktorom inovacija u firmi. Preuzeo sam obavezu da informišem prodaju ukoliko postoji neki nedostatak na mreži, kako bismo brže reagovali i povećali kvalitet usluge.

Kolege se šale da sam dovoljno visok da mogu bez opreme da dohvatim medij i nedostatak sredim.

Almu Quattro izdvaja od drugih firmi taj zapadnjački sistem rada koji sam iskusio radom u stranoj firmi.

Procedura, procedura, procedura.

Tačno se zna ko radi koji deo posla, mora sve da funkcioniše kao švajcarski sat kako bi kampanja krenula na vreme, sa kvalitetom koji se očekuje. To se očekuje kako od nas, tako i od naših spoljnih saradnika.

Izdvajamo se standardom koji zahtevamo, kvalitetom izgleda i održavanja medija, štampe, vremena postavke itd.

Kao mašinac volim da sve bude na vreme i ne volim kašnjenja pa ni svoja, i to prenosim na posao.

Bilbord je živa stvar. Imamo noćna dežurstva, smene i kontrole medija jer je važno da imamo prvi informaciju sa terena upravo zbog te preciznosti i kvaliteta.

Alma radi svoj posao na najbolji mogući način, ali razliku daje taj “fine tuning”, kojem i ja nastojim da doprinesem.

Sa druge strane, trudimo se da zaštitimo svoje ljude maksimalno. Kad god pada i najmanja kišica, obustavljaju se radovi na visinama, leti se postering radi ujutru rano dok nema sunca, zimi oko podne kada je najtoplije.

Tim AQ je najbitniji i to treba negovati! 

 


Zanima te još? Nastavi da čitaš...