Copyright: Korporativni ručak Alma Quattro, 25. decembar 2018. godine. Fotograf: Alex Dmitrović






LJUDI KOJI ZAVRŠAVAJU POSAO


EMPLOYER


BRANDING


Kreirano: Feb 11, 2019

Kada sarađujete sa njima, znate da ste u sigurnim rukama. Ma šta da se desi, biće rešeno, i to na najbolji mogući način. Iz dana u dan, oni čuvaju našu reputaciju besprekornog partnera u komunikacijama.



 

To su naši zaposleni, razlog zbog kog imamo šta i da proslavimo. Od osnivanja kompanije do današnjeg dana, Alma Quattro čini mali, ali dobro uigran tim.

 

 

Znamo da se poslodavac i zaposleni biraju međusobno. Sa velikom sigurnošću, odgovorno tvrdimo, da bi svaki od naših zaposlenih mogao imati uspešnu karijeru i van Alme Quattro, dok je kod nekih Alma Quattro samo najsvežije poglavlje u već impresivnoj poslovnoj biografiji. Zahvalni smo im što nas biraju iz godine u godinu za svog poslodavca.

 

NAŠA STRATEGIJA ZAPOŠLJAVANJA

 

Naš fokus je selekcija malobrojnih ključnih igrača, fleksibnih i sposobnih da izađu na kraj sa nepredviđenim izazovima u poslovanju. U prvi plan stavljamo čoveka kao ličnost i sopstvenu procenu njegovog kapaciteta, duha i želje da doprinosi, nasuprot isključivo kvantitativnim merilima.

Naši  ljudi su preduzetni, empatični, precizni i inovativni, živi primer naših vrednosti. Ne verujemo da postoji velika razlika između ličnog i profesionalnog, i zato zaista jesmo porodica. Posmatramo čoveka kao celinu. Zbog toga titule i opisi radnog mesta nisu nešto sa čime se naši zaposleni identifikuju u potpunosti. Oni su toliko više od toga. I oni znaju da mi to znamo.

 

VREDNOSTI ALMA QUATTRO BRENDA

 

  • PREDUZIMLJIVOST - Najveći kompliment u srpskom narodu je preduzimljivost. Podržavamo i identifikujemo se sa pojedincima i projektima koji uprkos svim poteškoćama, promenljivim uslovima i rizicima, ostaju verni svojoj viziji, poput nas samih.

 

  • PRECIZNOST - Naša preciznost u izvođenju kampanja se može meriti sa švajcarskim satom. Naš tim radi i dan i noć da očuva reputaciju besprekornog partnera u komunikacijama. Zapošljavamo ljude koji završavaju posao, i koristimo švajcarski know how kao naš tajni sastojak.

 

  • INOVATIVNOST - Posedujemo kapacitete, znanje i tegnologiju da iznesemo bilo koju svetsku, nagrađenu, inovativnu kampanju. Bili smo i ostaćemo bezuslovna podrška kreativnosti naših klijenata.

 

  • EMPATIJA - Tokom godina našeg rada, preuzimali smo sve veću odgovornost za dobrobit naših sugrađana preko investiranja u infrastrukturu koja nam je poverena. Podržavali smo umetnost, kulturu, istoriju, edukaciju, oglašavanje, sport i najugroženije grupe građana kroz donacije i kampanje.

 

PODRŠKA LIČNIM PROJEKTIMA ZAPOSLENIH

 

Kroz podršku ličnim projektima, kreativnosti i hobijima zaposlenih, neumorno pokazujemo da ih vidimo kao celinu i da verujemo da su za nas više od pozicije koja piše u sistematizaciji. Svaki od njih, kao što ćete i sami videti, je izuzetno uspešna individua, a mnogi imaju i svoje kompanije i nagrađene projekte koji su izvor našeg ponosa. Znanje i veštine koje stiču, uvek pronađu svoju primenu i unutar same kompanije.



PROFIL NAŠEG ZAPOSLENOG

 

U procesu izbora zaposlenih postavljamo sledeće pitanje:

Opišite lekara kom biste poverili u ruke svoj život?

To je osoba kojoj je stalo do naše dobrobiti, sa kojom imamo dugoročan odnos, i koja može da donese odluku za nas, i kada ne raspolažemo dovoljnom količinom informacija da to učinimo sami. 

 

Profesionalnost, po našoj definiciji, je poverenje u sposobnost da se završi posao.

Naši ljudi se u svakom izazovu javljaju kao deo rešenja. 

 


Zanima te još? Nastavi da čitaš...