Copyright: Orange studio






SLIČAN SE SLIČNOM RADUJE


ORANGE STUDIO


STRATEŠKI PARTNER


Kreirano: Oct 9, 2019

Saradnja Orange Studia i Alme Quattro ulazi u treću deceniju. Povodom toga, napravili smo kratak osvrt na najznačajnije projekte koji su relevantni u oblasti kulture, umetnosti, kao i CSR. Cilj je na najreprezentativniji način predstaviti zajednički uspeh jednog dugoročnog partnerstva.



 

Kao advertajzing agencija koja već više od 20 godina uspešno posluje na tržištu oglašavanja, naravno da smo od samog starta bili ‘’osuđeni’’ na saradnju sa kompanijom Alma Quattro. Ta saradnja je rezultirala velikim brojem originalnih rešenja i zadovoljnih klijenata. Zajedno smo realizovali ogroman broj kampanja, prošli kroz stresne i manje stresne situacije, rešavali postojeće izazove i odmah se fokusirali na neke sledeće, i radovali se trenucima kada će naša rešenja ugledati svetlost dana na bilbordima, zahvaljujući Alma Quattro mreži.

Da se ne lažemo, i jedni i drugi smo prilično dobri u poslu od koga živimo.

U vremenu u kome radimo, i u kreativnoj industriji kojom se bavimo, obično je profit onaj koji određuje koliko ste dobri. Excel tabele su nepogrešivi pokazatelji uspeha, dok se stvari svode na jednu stvar – novac. Zato su ona partnerstva koja, s vremena na vreme, izlaze iz okvira očekivanog za tržište oglašavanja dragocena. 

O čemu se radi?

Orange Studio nije samo poznata beogradska marketinška agencija koja uslužuje veliki broj komercijalnih klijenata poput kompanija Nectar, Red Bull, NIS, Bambi, BIG, RTS… Zahvaljujući povezanosti sa domaćom umetničkom i aktivističkom scenom, Orange je poznat i po svojim kampanjama koje se oslanjaju na umetničke i društveno angažovane projekte.

Ovakvi projekti su obično non-profit karaktera, njihov cilj nije zarada, već širenje društvene svesti o važnim temama ili afirmacija umetnika. Kada radimo ovakve stvari, ne volimo preterano da se hvalimo ili da potenciramo sopstvenu humanost ili društvenu svest. Ali, moramo da skrenemo pažnju na to da je Alma Quattro, u svakoj situaciji, bila zainteresovana da se uključi u aktivnosti ovog tipa. Radi se o kompaniji koja je društveno odgovorna u pravom smislu te reči.

Bez previše pompe, bez nepotrebne filozofije, ljudi iz Alma Quattro tima su uvek izlazili u susret temama koje su važne za našu zajednicu. 

Tako smo zajedno realizovali veliki broj umetničkih projekata. Jedan od najzapaženijih je Magični Čiča.

U okviru šire kampanje “Don’t believe in horoscopes. Believe in artists.”, Orange Studio radove vrhunskih domaćih umetnika izvlači iz galerijskih prostora i čini ih dostupnim širokom auditorijumu. Tako su radovi Magičnog Čiče iz Rija (Dragana Radovića) koji sadrže njegove mudre misli i poslovice koje nas teraju da se zamislimo nad životom, osvanule po celom Beogradu na Alma Quattro bilbordima. U prostoru koji im (obično) ne pripada, ove poruke su dobile potpuno novi život, a mi kampanju o kojoj su svi pričali.

 

 

Takođe, u pripremi je i Izložba na otvorenom, projekat koji obeležava 100 godina postojanja Udruženja dramskih umetnika Srbije i koja će se kompletno realizovati u kanalima oglašavanja Alma Quattro. 

 

Na planu kampanja humanitarnog karaktera, Alma Quattro nije bila ništa manje otvorena i angažovana. Naša kampanja za donacije Univerzitetskoj dečjoj klinici u Tiršovoj je pravi dokaz za to. Svi elementi ovog projekta koje smo realizovali (vizuelni identitet, ATL, digital, video testemonijali) su nešto o čemu se mnogo pričalo kao o primeru efektnog oglašavanja, dok su OOH rešenja privukla posebnu pažnju.

 

 

Ovakva saradnja se nastavlja i u momentu dok pišemo ovaj tekst. NORBS (Nacionalna organizacija za retke bolesti Srbije) osnovala je fondaciju putem koje sakuplja novac za pomoć obolelima od retkih bolesti. Svesni toga da operišemo na osetljivom terenu, kreirali smo kampanju koja nije patetična, ali se zasniva na nečemu sa čime se ovi ljudi stalno susreću – problemi i muke koje ih prate u svakodnevnom životu jednostavno – nisu dovoljno vidljivi.

Bilbordi širom grada prenose važnu poruku ka koja treba da nas zamisli i podstakne da delujemo: VREME JE DA IH PRIMETIMO! 

 

 

Saradnja Orange Studija i kompanije Alma Quattro izlazi iz okvira strogo poslovne. Radujemo se jedni drugima i svesni smo činjenice da zajedno možemo da donesemo pozitivnu promenu u našem društvu. To ne bi bilo moguće da ne gajimo isti pogled na svet i poslovnu filozofiju.

Sličan se sličnom raduje… 

 


Zanima te još? Nastavi da čitaš...